Jak jsem studoval na zkoušku

17. 01. 2013 15:05:00
Měl to být poslední test letošního zkouškového. Hovno. Naši milí učitelé mě poslali ještě na jeden opravný na začátku února a na druhý 2 hodiny po zkoušce. Takže budou krásný dva dny.


15.1
.




16:20

Stáhnul jsem si pár prezentací, ze kterých by to mělo být. On snad není ani skoro žádný jiný materiál. Jenom pár zápisků od studentů na borci, ale na ty bude čas večer před testem. Otevřel jsem první. 39 slidů. What?? Je tam sice pár úvodních a pár obrázků, ale jestli jich mám mít ještě dalších 14, tak jsem na to zvědavý. Vzhledem k tomu, že se mi chce trošku spát (určitě to nebude způsobenou tím, že jsem v noci spal 5 hodin a noc předtím vůbec), tak do sebe kopu první energiták. Crazy Wolf z kauflandu za bura. Naštěstí jich mám připravených půl tuctu, zítra když tak doplním. Jde se na to.

18:02
Peníze. Ač poměrně příjemné téma, je to taková nuda. V kuchyni jsem našel nějaký nový kafe, tak jedem první šál...spíš hrnek. Navíc přišla mamka se zprávou, že druhý byt, kde jsem plánoval být zítra je celý rozkopaný, díry ve zdech, cihly a stěny po celé chodbě a zítra možná instalatéři předělávající trubky. Krásný vyhlídky.

19:27

Brácha měl nějaký připomínky, takže jsem rychle, asi během deseti minut stačil odehrát pár kol na webgame, trošku porubat nepřátelskou alianci. Drobná rozptýlení jsou holt pro mozek potřeba, jelikož při dlouhé monotónní aktivitě si sám začne vymýšlet nějaká rozptýlení. Takže šupky, a po deseti minutách hurá na rizikové úvěry.

20:19

Hurá, večeře. Alespoň na chvíli se toho zbavím a dám očím zase trošku klidu.

20:58
A v televizi, která zrovna běžela, v tu dobu dávali Tomy Lee Jonese, tak jsem si řek, že aspoň počkám do první reklamy. Ohodnotil bych to jako středně dobou nereklamovost, ovšem na novu to bylo poměrně dlouho.

21:46
Chtěl jsem se kouknout na internet, abych si ujasnil jeden pojem. Zapnu prohlížeč a první co na mě vybafne je facebook. Sakra!! Měl bych si vypnout automatickou obnovu. 2 new messages a 13 new nottifoactions. A skoro všechno se týká školy. Testy, otázky, otázky ohledně testů, nebo aspoň nadávky na tu školu.

22:09

Tak jsem konečně našel to, pro co jsem sem původně šel.

23:27
Zdá se, že moje efektivnost učení se pohybuje někde na úrovni mezi ukrajinským dělníkem a prvním parním motorem Jamese Watta. Čumim do toho, jako by to bylo boží zjevení a nestačím se divit, co se tu všechno objevuje. Bohuže je to skoro všechno v PDF, takže mi tu neběhají a nepřilétávají ty různé nadpisy. Jsou mrtvý jak rakousko-uherský voják.

16.1.

0:14

Chtěl jsem si zajít na záchod a málem jsem hodil držku, jak tu mám přeseděnou nohu. Už jsem projel asi šestý hodinový mix na youtubku. (k tomu se musí přičíst vždycky tak jedno, dvě videjka, nebo songy, který mi to automaticky nabídne, nebo si je náhodou vybavím ve spojitosti s tím, co zrovna čtu. Naposled to bylo „The end“ od The Doors. This is the end. My only friend, the end.

0:32

Došel další mix. Zjistil jsem, že snad všechny hodinový mixy se slovy „epic music“ v názvu jsem už projel. Některý i dvakrát. Je načase bud změnit druh, což se nedoporučuje, protože skladby bez textu mají jednu výhodu, nemusí se nad textem přemýšlet. Takže asi poslední čtyřicetiminutový a pak přejdeme na 3-5ti hodinové.

1:01

Co je to tady za sprostá slova? Tady na mě bafaj furt nějaký cizí názvy. ROA, IPO, Credit Default Swap. Kdo se v tom má k čertu vyznat? Zvláště, v tuhle dobu. Zjistil jsem, že to kafe s energizákem odpoledne pomohly a zatím nemám usínací nálady. Ale ty přijdou, toho se nebojím. Pro mě nejlepší systém si to psát. Různě ve zkratkách a mind-mapech to přepisovat, takže jsem zjistil, že to ubíhá mnohem pomaleji, než jsem předpokládal. Není to dobrá zpráva, jelikož teď budu muset jet asi rychleji, a tim pádem víc přeskakovat a mín vnímat. Jestli to ještě jde.

1:35

Otevírám další prezentaci, už ani nevím kolikátou. Jo vlastně vím. Sedmou, jelikož se mi to tady zobrazují všechny najednou v readru. Oni jak maj všechny stejnou strukturu, motiv, písmo a barvy, tak už ani neregistruju změny. Kdyby byla aspoň každá jiná. Počkat, tahle vlastně je, protože jí dělal někdo jiný, ale ty další už budou určitě zase stejný jako předtím. Pomalu začínám vyhledávat jakoukoliv vedlejší aktivitu. Posledních 26 slidů, asi tak hodina a nějaký drobný a půjdu si lehnout.

1:39
Nevím, proč už podruhé sjíždím dlouhou noc od našeho kulturního dědictví.

1:42

Ani nad tím nemusím přemýšlet a hlavou mi projíždějí myšlenky na aktuálnější text, ani nad tím nemusím moc přemýšlet.

Dlouhá noc,

Se školou se zas sr...

Hodně dlouhá noc

Nikdo z nás nejde spát

Zápočet mít, je to chci nejvíc,

A kafe dáme právě teď

Dlouhá noc

Čtu to tak nastokrát

Hodně dlouhá noc

Nikdo furt nejde spát

Aspon dvojku mít, je to chci nejvíc

A další kolo právě ted začíná

2:09

Tak tohle byla docela rychlá úderná prezentace. Akorát se bojím, že když tu bylo hodně jednotlivých bodů, že mi bude trošku chybět některé vysvětlující proměnné. Ale co. Co tu mám, to jim když tak napíšu. Stejně si to nezapamatuju.

2:10

Řízení rizik na Kapitálových trzích

2:27

Začíná se dostavovat slibovaná únava. Moje mezní produktivita učení se dostává pod mezní časové náklady, a tudíž jsem zkonstatoval, že si jdu na chvíli lehnout. Zítra to bude delší. Bude muset být. Budík zazvoní za pět hodin, pět minut. To nejsou moc nadějný vyhlídky....

7:37

Ta malá proradná bestie bestie fakt zvoní!! A zvoní nahlas!!! Ha. Vymyslel jsem, jak jí přelstím. Vypnu jí a peřídim na 9:00. Získám další skoro hodinu a půl spánku. To nejsou špatný vyhlídky.

9:00

Byly. Ta hodina a půl trvala ve skutečnosti asi deset minut. Odložil jsem ho.

9:02

Sakra! Zapomněl jsem, že to odložení bylo jen na dvě minuty. OK. Je na čase konečně vstát. Jenom se otočím na druhou stranu, zamhouřím očko...

11:03

Kurva!!! Co to bylo zase za časovej paradox!! Člověk na 2 minuty zavře oči a najednou je víc o 2 hodiny?? Nedá se nic dělat. Studentská snídaně – nescafé – a jde se zase na úvěrová rizika. Už se nemůžu dočkat.

11:12

Nemá to cenu. Asi si dám rovnou i oběd. Jediné, co jsem v lednici našel, byla vajíčka. No, když se k tomu přidá zbytek šunky, čtyři druhy koření, kotel cibule, nějaká kukuřice... ono to dostane docela zajímavý tvar a obraz.

11:43

OK. Tak se na to zase vrhnu. Ale pěkně mě deptá, že už je půlka dne v hajzlu L

12:37

Zvoní u nás babička, že potřebuje houby na bramboračku k večeři.... no aspoň jsem si odpočinul tak na 7 minut, než jsem je v kuchyni mezi starými rohlíky na strouhanku a bylinkami na čaj našel.

13:21

Drobná přestávka na zkontrolování e-mailu Hele, nějaká nabídka dámských společenských šatů...co je sakra velikost 16? Třeba mi nějaká slečna odpoví. A nevypadaly špatně....náplně těch rób.

13:26

Ty svině na wg na mě zase zaútočili. Ale já jim to vrátím i s úrokama. Jenom rychle musim prodat vojáky a nakoupit jídlo. Ale rapidní pokles ceny vojclů mě nemile překvapil.

14:03

Tak už projel všechno, co nám posílal. Ideální čas začít hledat to, na co se bude v tom testu ptát.

14:07

Našel jsem nějaká zadání z minulých let. Každá třetí otázka je něco, co jsem za posledních skoro 24 nepotkal ani z jedoucího vlaku. Bůh mě zítra ochraňuj.

14:23

Mám hlad!!

15:11

Stále mám hlad!!

15:42

Ona je potřeba vyndat myčka...

15:47

...a vyhodit smetí...

15:53

...a uklidit na stole

16:03

Právě dorazil brácha ze školy, takže končí moje klidné učící období. Nastává ideální čas sbalit si svých pár švestek, rozuměj učení, a vyrazit ze základního tábora do výškového. Takže naházet pár věcí do báglu a hurá směrem na trmavaj.

16:42

Tramvaj jela, sice jsem jí musel dobíhat, ale chodník byl protažený, takže jsem se nepřizabil jako minule. A jelikož už jsem toho dneska proprokrastinoval víc než dost, není čas ztrácet čas a vybaluji otázky i v tramvaji. Přece jenom mám asi 20 minut a okolí znám nazpaměť. Navíc ve tmě není stejně nic vidět.

17:12

Tak jsem přijel do druhého bytu. No, jako po bitvě. Rychle zkouknu co nám tu všechno udělali a překopali (doslova) a můžu zase v klidu skočit na učení. Důležité je stanovit si časový harmonogram:
do 20:00 na plánu bankovnictví.

20:00 – 02:00: Ekonomie životního prostředí

02:00 – 04:30: Opět bankovnictví

4:30 – 6:00: Opět ekonomie životního prostředí
06:40: Odchod do školy

Musí se to střídat, aby daná mezní produkt dané látky se nedostal na příliš nízkou úroven, která by měla za následek častější ztrátu pozornosti.

19:00

Když tak koukám, co tu mám k jídlu, beru předposlední čínskou polívku a koukám na mail. Šest nových spamů. 4x vouchery, jeden fail delivery a jedna šance vyhrát ipad. Tentokrát mi to konečně musí vyjít!!

Dneska je 44 výročí upálení Jana Palacha. Na centrumu tomu věnovali jednu galerii a na seznamu se o tom ani nezmínili. To je mi pěkné uctívání národní historie.

20:01

Je čas na ty podělaný kytičky. Úrokových rizika a hypoték mám plný zuby.

20:04

Nejhorším tvorem pro ekologii je ekonom. A tohle prý vymysleli ještě dřív, než se na hradě objevil Vašek.

20:25

OK. Lezu na facebook. Ale výjimečně tam lezu, abych společně s dalšími ztracenými dušemi probral zítřejší otázky.

20:26

Otázky na chviličku počkaj.

21:08

Mor na něj na dřeváka!!
Dobry den,
test bude k nahlednuti v ramci prezkouseni ve ctvrtek po 10:30 v
mistnosti 331NB.

Takže jsem z toho pochopil, že my tam přijdeme, koukneme se, co jsme měli špatně, a on se nás na to rovnou zeptá. Hell Yeah!!!

21:55

Když ono je googlu takový úžasný logo....

22:08

....www.google.com/logos

22:11

OK. Kouknu se zas na pár slidů.

22:51

Ne!! To prostě nejde. Kdyby to aspoň nebylo tak nudný. Z konverzace jsem zjistil, že tomu nikdo nerozuméí, kamarádka u toho za dvě hodiny třikrát usnula a já si mizím pro energiták, jelikož tohle bude ještě dlouhý.

23:02

Super! Začíná mi hrát diskotéka přímo pod pokojem. Tohle bude delší, než jsem myslel.

23:47

Snad mi pomůže čokoláda

23:54

Nepomohla

17.1.

00:31

Jak tak přemýšlím nad Big Mac indexem, nejradši bych něco zakousnul. Ovšem není kromě pár brambor ve špajzu co.

00:41

Vítězství!!! Konzerva fazolí v tomatové omáčce!!

01:12

Přestávám se v tom orientovat.

01:27

Tak jsme se právě domluvili na alternativním plánu, že to zítra....teda dneska půjdeme zapít

01:30

Po asi dvacetiminutovém domlouvání je opět na čase vrátit se k učení.

01:40

Čumím do těch prezentací, do kterých jsem čuměl minulý týden, jediný rozdíl je, že je procházím trošku rychleji...

02:08

Tak jsem zjistil, co jsem měl předtím v testu špatně. Statickou a dynamickou efektivnost administrativních a ekonomických nástrojů v politice životního prostředí. Ale co to sakra vlastně je?? To si to jako mám vycucat z prstu? Asi ne...

02:13

Spadnul mi internet

02:29

Pomalu nastává čas začít se modlit k bohu

02:38

Internet se zase nahodil, tak jenom doufám, že to bůh pochopil správně a nevykašle se na mě za pár hodin s tím, že už mi dneska jednou pomohl.

02:57

Chtěl jsem si jít udělat čaj, a zjistil jsem, že nám pěkně teče kohoutek u umyvadla...napíšu si do seznamu, že je potřeba koupit a vyměnit novou baterii. Instalatér? Maybe.

04:09

Vypadá to, že jsem pochopil několik příkladů. Ještě pár hodin, než učitel vyvede z omylu.

04:22

Naprosto mě uzemnila výstižná spolužákova hláška „Myslim, že nám znechutili cokoliv zelenýho, co začíná na eko. Ani ekomod na notasu nebudu používat.“

04:48

Už dokonce ani ta diskotéka nehraje.

05:25

Soundtrack z Rockyho

05:54

Myslím, že můj ekologický život je ve hvězdách. Zbytek života strávím v kreditních kartách a default swapech

06:08

Vypadá to na sprchu a pak se uvidí. Ono utopit se ve vaně taky není úplně zavrženíhodná myšlenka


06:19

Ona i taková žiletka má něco do sebe

06:33

Myslím, že s těma skoro dvěma litry za noc jsem si pořádně protáhnul střeva a spláchnul žaludek. Posledním hrnkem zapíjím brufen, jelikož ta noc udělala svoje. Už na to kašlu. Maximálně ještě ve škole si o tom pokecáme, ale tady doma už ne.

07:05

Ideální čas na odchod. Ještě si pustím na YT „Road to hell“ a vyrazim.

PS: Bankovnictví zatím nevím, ale na trojec to projít mohlo a životko, tam jsem si trojec uhájil.

Autor: Vojtěch Urbánek | čtvrtek 17.1.2013 15:05 | karma článku: 9.69 | přečteno: 937x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 13.30 | Přečteno: 232 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 13.08 | Přečteno: 1469 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.65 | Přečteno: 468 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.93 | Přečteno: 297 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse
Počet článků 5 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1008
"Nothing is so embarrassing as watching someone do something that you said couldn't be done." - Sam Ewing

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...